niedziela, 22 lipca 2012

wieszak na biżuterię

Chciałam pokazać wam mój wieszak na biżuterię  , na którym przetrzymuję moja ulubione , w tym sezonie egzemplarze (?)  ( zawiesiłam tam też jedną opaskę do włosów , bo często w niej chodzę ). Jest to po prostu metalowy wieszak zawieszony na ścianie "do góry nogami " . Uważam że jest to jego praktyczne zastosowanie w inny sposób niż dotychczas ( zresztą i tak nie wieszałam na nim ubrań więc przynajmniej na coś mi się przydał :)) . Początkowo miał to być jedynie wieszak zastępczy , aż do momentu gdy uzbieram na porządny , jednak po jakimś czasie uznałam że skoro świetnie spełnia swoją rolę to czemu by nie zostawić go na stałe . I tak od dłuższego czasu trzymam na nim swoją biżuterie i myślę że jest ozdobą mojego pokoju .


 


2 komentarze:

Paula.x3 pisze...

Prześliczny i bardzo praktyczny :**

Julka pisze...

Bardzo pomysłowe. :)
Ja na pierścionki mam taką rękę a na jakieś bransoletki to mini kobietę która zamiast rąk ma miki wieszaczki. :DD

Zapraszam do siebie :)