wtorek, 17 lipca 2012

stuff

W związku z kończącymi się wyprzedażami , postanowiłam ostatni raz wybrać się na letnie zakupy , jednak jest już chyba za późno , bo wszystkie rozmiary są już tak przebrane , że nie byłam w stanie nic sobie wybrać . Na szczęście nie dotyczy to biżuterii i udało mi się upolować bransoletkę , którą miałam na oku już od dawna za symboliczne 6 zł . Tym razem postanowiłam skupić się na srebrze ( poza jedną miedzianą bransoletką ) oraz kolorze lawendowym , który w tym sezonie stał się moim ulubionym . Mam nadzieję że się podoba .
[obroża -H&M, srebrna bransoleta (szeroka)- MOHITO, miedziana bransoletka - house, kwiaty -H&M, BRANSOLETKA KRZYŻE - DIY ]

7 komentarzy:

Malinka pisze...

świetne zakupy ;]
mam takie kwiatuszki ^^
co będziesz przeważnie dodawała na bloga ?

Unknown pisze...

świetna bransoletka z krzyżykami :o.<3
zapraszam do mnie , mój pierwszy blog - http://sophiemal.blogspot.com/ <3

Fountain Fashion pisze...

Bransoletka z krzyżami jest świetna, a co do kwiatuszków, to mam takich dużo tylko, ze w innych kolorach. Bardzo je lubie.
Zapraszam do nas:
http://fountain-fashion.blogspot.com/

Julka pisze...

Ale to wszystko ślicznee *-*
Oddaj. < 3

Obserwuję + zrewanżujesz się ? Będzie mi bardzo miło :)

polyvory pisze...

Można wiedzieć ile kosztowała ta bransoletka szeroka z MOHITO i ta obroża?
b. fajny post ;))
obserwuję i zapraszam do siebie : mynightandday.blogspot.com

StyLóWkA ModNiaRy pisze...

Piękny jest ten naszyjnik srebrny i te lawendowe kwiatuszki !
Dobry gust! ;**

Paula.x3 pisze...

Te lawendowe kwiatuszki są boskie :**